Οδηγίες & χρήσιμες πληροφορίες επιστροφής προϊόντος
Οδηγίες & χρήσιμες πληροφορίες επιστροφής προϊόντος

Αν παρέλαβες λάθος προϊόν ή αν άλλαξες γνώμη, μπορείς να καταχωρήσεις το αίτημά σου μέσα από τον σύνδεσμο: https://www.plaisio.gr/Rma.

Παρακάτω θα βρεις αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα βήματα επιστροφής της παραγγελίας.

Βήματα επιστροφής:

  1. Στα πεδία που ακολουθούν, συμπληρώνεις τον αριθμό της παραγγελίας σου ή την κίνηση συστήματος (δες που αναγράφεται στο παραστατικό), και τον αριθμό τηλεφώνου που συνδέεται με την αγορά. Στη συνέχεια πατάς Αναζήτηση.

  2. Στην φόρμα που εμφανίζεται, συμπληρώνεις το email  σου για να σε ενημερώσουμε για την εξέλιξη του αιτήματος. Έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις και τον αριθμό τηλεφώνου στο οποίο θέλεις να σε καλέσουμε.

  3. Στην συνέχεια, επιλέγεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις, την Αιτία Επιστροφής και την Κατάσταση της συσκευασίας και πατάς Υποβολή Επιστροφής.

  4. Στο επάνω μέρος της φόρμας, θα εμφανιστεί ο κωδικός της επιστροφής σου με μορφή RMAxxxxxxx. Παράλληλα, θα λάβεις email επιβεβαίωσης και εντός 2 εργάσιμων ημερών θα επικοινωνήσει μαζί σου συνεργάτης μας από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Χρήσιμες πληροφορίες:

  1. Στην περίπτωση βλάβης ή ελαττώματος, θα ακολουθήσει επικοινωνία με συνεργάτη μας για την παραλαβή του προϊόντος προς τεχνικό έλεγχο, και όχι επιστροφή

  2. Ρίξε μια ματιά, στις εξαιρέσεις & όρους επιστροφών για να σιγουρευτείς ότι το προϊόν μπορεί να επιστραφεί.

  3. Βεβαιώσου ότι έχεις συσκευάσει σωστά το προς επιστροφή δέμα, ακολουθώντας τις οδηγίες προετοιμασίας του δέματος προς επιστροφή, που θα λάβεις στο e-mail σου.

Επιστροφή στην κορυφή